Հոգեբան
Հոգեբանական ծառայությունը հանրակրթական համակարգի անհրաժեշտ բաղադրամասն է և դպրոցական կրթության գլխավոր նպատակներից , որը ապահովում է լիարժեք հոգեբանական և անձնային զարգացում յուրաքանչյուր երեխայի համար, նրա անհատական առանձնահատկությունների և կյանքի նկատմամբ ստեղծագործական վերաբերմունք, անձի կազմավորումը և անձի զարգացնող կենսակերպի ձևավարումը: Հետևաբար ուսումնադաստիարակչական պրոցեսը դառնում է ավելի կողմնորոշված դպրոցականի անձին, նրա անահատական հնարավորություններին, ընդունակություններին և հետաքրքրություններին:
Անձի զարգացման համար մեծ նշանակություն ունի հոգեկան առողջությունը, հոգեկան առողջական վիճակը, ֆիզիկական և սոցիալական հաջողությունը:
Դպրոցի հոգեբանը իր աշխատանքային գործունեությունը պետք է իրականացնի հետևյալ ուղղություններով`
- Հոգեկանխարգելիչ աշխատանքներ:
- Հոգեախտորոշիչ աշխատանքներ:
- Անձի զարգացման և հոգեշտկման աշխատանքներ:
- Խորհրդատվական աշխատանքներ:
Հոգեկանխարգելիչ աշխատանք. մանկավարժի, երեխայի և ծնողների մոտ ընդհանուր հոգեբանական գիտելիքների և դրանց կիրառման հմտությունների ձևավորում, դպրոցի բարենպաստ մթնոլորտի և երեխաների լիարժեք զարգացման պայմանների ստեղծում յուրաքանչյուր տարիքային փուլում: Երեխաների մոտ կենսական , ուսուցման և դաստիարակության պայմանների պատճառով առաջացած հոգեբանական գերբեռնվածության և անցանկալի հոգեվիճակների կանխում:
Հոգեախտորոշիչ աշխատանք. դպրոցում ուսումնառության ողջ ընթացքում երեխաների հոգեբանամանկավարժական ուսումնասիրում, նրանց անհատական առանձնահատկությունների բացահայտում, անձի ձևավորման և զարգացման, ինչպես նաև զարգացման շեղումների պատճառների որոշում:
Անձի զարգացման և հոգեշտկման աշխատանք. հոգեբանի ակտիվ ներգործությունը երեխայի անձի ձևավորման գործընթացին: Մշակել ծրագիր համատեղ համագործակցելու համար` ուսուցիչ, ծնող և հոգեբան:
Խորհրդատվական աշխատանքներ. ինչպես անհատական , այնպես էլ խմբային խորհրդատվությունն է ուսուցման, զարգացման, կենսական և մասնագիտական կողմնորոշում, հասակակիցների և մեծահասակների հետ փոխհարաբերությունների և այլ խնդիրների վերաբերյալ: